Wednesday, December 30, 2009

Brapa jam lagi tirai 2009 akan belabuh dan masuklah tahun baru '2010'. Sempena akhir tahun 2009, setiap lokasi di seluruh negeri tidak terkecuali untuk menyambut tahun 2010 termasuklah aku. Cam tahun2 sebelum ini aku menyambut tahun baru di puncak Genting Highland.Wow memang best giler sekitar bandaraya kuala lumpur dipenuhi ngan Bunga Api. Semuanya nampak klcc, dataran merdeka, bukit jalil mcm 2lah... klu nak tahun mcm mana lawanyer.. aper kata kau org gi lah sambut tahun baru kat genting.. best wow.. Ok.. Kenangan, kisah sedih, suka duka, kita tinggal ataupun campak jer kat mn2 dok gak gali-gali tanam jer balik... Tahun 2010 aku x der lah azam per-per pun. Janji aku layannnnnnnnn......... cuma nak berubah lah...jadi seorg lemah lembut, sopan-santun, suara x kuat ni sbatu dah dgr suara aku..ish..ish.. ehhh..boleh ke aku berubah cam tu....... ah aper2 jerlah...layannnnnnnnnnnnn

1 comment:

Ros'z lina said...

wahaha...hehe..boleh ke?? bab sopan sintun tu..ble2..=)